Alimentația potrivită pentru un păr frumos și sănătos pe timpul verii

O alimentație potrivită pentru tine este un aliat de încredere și pentru părul tău. Vara este anotimpul în care grija pentru alimentație și pentru aspectul sănătos al părului este un pic mai mare decât în restul anului.

De cele mai multe ori, în anotimpul cald aspectul părului este aspru, uscat și lipsit de energie, vitalitate. Iar asta pentru că razele soarelui deteriorează firul de păr și afectează sănătatea acestuia de la rădăcină până la vârfuri. De aceea, în zilele în care soarele arde cel mai tare pe cer este important să știi cum să eviți efectele pe care le are asupra ta.

Începe cu o hidratare adecvată zilelor călduroase. Pe lângă șampoane sau măști cu un nivel ridicat de hidratare, nu uita nici de cei doi litri de apă pe care e indicat să îi consumi zilnic. Un organism hidratat înseamnă și un scalp sănătos. Iar pentru a-i menține aspectul frumos pe parcursul întregii veri, recomandarea noastră este să îi oferi necesarul de apă de care are nevoie.

Continuă ziua cu o porție strașnică de fructe. Consumate ca atare sau în combinații cu cereale și iaurturi, fructele sunt un aliat de încredere atunci când vine vorba de o alimentație sănătoasă și un aspect frumos al părului tău. De la pepene roșu, pere sau piersici, fructele sezonului cald te răsfață cu gustul lor bun și oferă părului tău strălucirea de care are nevoie.

Unul dintre fructele pe care ți le recomandăm pentru a avea un păr frumos de la rădăcină și până la vârfuri este avocado. Un fruct hrănitor, cu un conținut ridicat de vitamine și minerale, care îți va reda energia necesară pentru întreaga vară și îți vor transforma părul într-unul sănătos și plin de vitalitate.

Include în dieta ta alimente cu un conținut ridicat de omega 3. Acizii grași sunt esențiali atunci când vine vorba de o dietă sănătoasă și un păr strălucitor de la rădăcină și până la vârfuri. Pește, cereale integrale, nuci sau semințe de dovleac sunt doar câteva dintre alimentele bogate în omega 3 care vor reda strălucirea părului tău și îl vor proteja de razele puternice ale soarelui.

Recomandarea noastră este să combini peștele cu diverse salate, care nu doar îți vor reda energia pentru întreaga zi, dar vor avea grijă de sănătatea organismului tău și a firului de păr pe perioada verii.

Nu uita nici de vitamine și minerale. Vitamina C este prima pe listă atunci când vorbim de ingrediente cheie ale sănătății părului. Consumată în fiecare zi, aceasta are rolul de a proteja firul de păr și de a-l menține puternic și sănătos.

Un alt aliat de încredere este zincul, care va avea grijă de sănătatea scalpului și a firului de păr, hrănindu-l din interior. Lipsa zincului duce la subțierea și deteriorarea acestuia.

Pentru o vară frumoasă și un scalp sănătos, nu uita să ai grijă de alimentația ta și să te protejezi cât mai mult de razele soarelui. Astfel, te vei bucura de un păr strălucitor, chiar și în sezonul călduros.

Leave a Reply

Pregătirea colorării părului

Ne-am ales nuanța, cum procedăm mai departe? Cănd ne vopsim singure acasă este bine să ne pregătim un mic kit de colorare: un pieptăn de plastic, o pensulă pentru aplicarea vopselei, un bol de plastic/ceramică pentru amestecarea cremei colorante cu oxidantul, mănuși de unică folosință (de obicei le găsim in cutie), pelerină pentru protecția hainelor […]

Mai multe detalii

Cum ne alegem nuanța de vopsea pentru păr?

Vopsirea părului acasă poate deveni o acțiune plăcută și cu rezultate uimitoare dacă respectăm căteva etape obligatorii. Alegerea nuanței este o parte foarte importantă din procesul de colorare a părului. Armonia dintre culoarea părului, a tenului și a ochilor poate fi cheia succesului, motiv pentru care experții coloriști ne recomandă să optăm pentru o culoare […]

Mai multe detalii